tisdag 15 december 2009

Årets enkla julkort!

I år har jag inte haft tid och göra några avancerade julkort, så jag har gjort så enkla som möjligt, tog kort på barnen i helgen när det äntligen kom lite vitt på backen, så fram med gamla slöden vi har och så pyntade jag den lite. Vart glad att jag hann ta korten och att jag hann göra femton kort igår. Skickar inte mer här i sverige, sen så skickar jag en del till finland så mamma får ta med sig dem på torsdag... måste ju spara lite i portot.


Alla korten blev inte "fotokort", så jag använde stämpeln jag fick som vinst från Stämpelboden förra året.
Mer visar jag inte för jag har försökt göra alla lite likadana.
Cajsas födelsedagskort blev så här, fjärilen är utstansad med min nya Big Shot. Emiljas kort såg jag nu att jag inte har hunnit och fota, kanske hinner jag det nån dag. Har ju som de flesta lite körigt just nu, men känner ingen panik ändå. Maten och baket är klart, de flesta julklapparna är klara, Uffe skulle köpa nåt mer till ungarna. Fönstren är putsade och julgardinerna hänger i alla fönster, vissa har fått nya gardiner bara för att... Tomtar kommer upp lite då och då, storstädat har jag gjort i pojkarnas rum, resten kvar ;)
Nej måste bädda nu till bror och tjejen hans, sen måste jag lägga mig, ska komma bara komma ihåg och lägga julkorten i väskan så jag kan skicka dom imorgon.
Ta hand om Er. Kram




Inga kommentarer: