onsdag 19 augusti 2009

Nya kort

Blev ett kort till Uffe som blev 39år och ett till Alex som blev 4år den 15/8.
Hade ingen jägarstämpel till Uffe så jag tog en spillbit av en papper jag hade hemma som hade motivet av en båt, sen lite minirosor band och spets, texten skrev jag med dymon på en vanlig blå pappersremsa med vit kärna och drog lite med nagelfilen på bokstäverna.





















Tycker det är svårare att placera och få bilderna "rätt" med blogger.com, det var mycket lättare med blogg.se. Men det blev en bilkort till lille Alex, av mina nya papper som jag fick från syrran i födelsedagspresent. Fyran har jag haft lite 3-D lack på och några strasstenar runt om.

Nu börjar man komma igång med sina vardagliga rutiner efter semestern, svårt men det går. Fast jag känner att jag inte orkar så mycket med hemmet efter jobbet men det kommer väl sen, vet ju fortvarande inte om jag får fortsätta efter sista september på mitt jobb eller får jag fortsätta till nyåret... mamma fick veta idag att hon är en av de sex fasta tjänster som får också gå till nyåret, tråkigt för henne efter åtta, nio år hos kommunen. Så vi får nog gå hand i hand till AF sen... Ne nu ser vi på nuet, på nåt vis kommer det att ordna sig, men det kommer nog bli tufft, vi känner att vi måste nog försöka sälja husvagnen tills jag blir arbetslös, för vi går på knäna redan som det är nu.
Nej nu ska jag lägga mig.

Godnatt


1 kommentar:

Cyllan sa...

Vilka härliga kort du fått till.
(det går att flytta på bilder som hamnat fel i blogspot mee...klicka på bilden och håll nere musknappen och för bilden dit du vill ha den i texten)
Håller tummen för att du får vara kvar på jobbet fram till nyår...och helst lite längre.
Ha det gott
Kraaam C