lördag 3 mars 2012

Long time no see!

Long time no see ;) Ska försöka ta och börja skriva igen när tid finnes! Var ju arbetslös i somras men fick ett tidsbegränsad jobb 19 september. Hösten gick jag som i ett töcken. Orken fanns inte till nåt mer än just jobbet och det absolut viktigaste hemma. Nu när våren börjar och komma så känner jag mig så upprymd och glad, har börjat och röra på mig mer, scrappar inte så mycket men grejerna dammas i kontoret, ibland får jag lust att göra nåt kort och häromdan gjorde jag en LO, inte illa vi är i februari och jag gjort en LO. Ska nog inte skaffa mer scrapsaker, ska eventuellt sälja av lite men tänkte spara lite till syy göra lite jul-/födelsedagskort.

Nu sitter jag på sonens data så har inga kort att visa er om sommaren 2011, hösten och vintern när jag inte har bloggat nåt.

Hoppas jag kan komma igång igen, men vet inte riktigt vad jag ska skriva om då jag inte pysslar så mycket längre, kanske bara om livet och familjen.

Inga kommentarer: