söndag 2 januari 2011

Inget julkort denna gång...

Min bror fyller ju år på julafton, så det fick bli en enkel snabbscrappat kort, tog en tag från mina byxor jag köpte, kanske det är Carro hans tjej!?! Glömde sätta dit öljettringarna innan jag trädde på snöret men så är det ibland ;)

Nu i skrivandes stund så är Uffe med Jonathan och Emilja på väg till Yxningen för att kolla om isen är stark nog att gå på så vi kan gå och fiska imorgon, är ju så nervös när barnen är med, så jag förbjöd dom att inte gå i isen förrens Uffe kollat hur tjockt och säkert det är, sen så sa jag att om pappa går i isen, så får de inte gå och hjälpa han, men förklara hur de skulle säga när de kunde ringa 112. Men vi får hoppas att det inte händer nåt och att vi får en fin vinterdag imorgon, skulle bli några till som skulle följa med.

Hej hopp!

Inga kommentarer: