torsdag 24 september 2009

LO`sen från scrapträffen.

Denna LO var till en skisstävling som Stellas.se anordnade, tyckte det var lite rörigt med blommorna i hörnet men annars så gillade jag denna, korten är när vi satt på bergshällen ut i ön Kökar utanför Åland och åt frukost.






Denna var till en skisstävling, tyckte faktiskt om denna. Kortena är tagna från Öland när vi var i Borgholms slottsruin och barnen gjorde egna sköldar.


Sen en som jag använt såna färger på som jag inte annars brukar. Också från Öland,nämligen från Ölands djur och nöjespark.

En till från Ölands fotona. Har använt både "dyrare papper"(har klippt ut färgade blomman) och den svartvita pappret kommer från Netto, såg att det var likadana blommor i dem.

Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar gå upp om några timmar.
God natt på er.
















1 kommentar:

Tygbiten sa...

Åh vilka fina LO:s.
Min favorit är den överst så härligt samstämda färger. Så snygg!
Kram