måndag 25 maj 2009

Nu kan man börja se början på slutet...

I vårat nya hus gamla bilder finns att se i gamla bloggen






Så här såg det ut för ett par veckor sen i mitt kök. Lägger ut så klart ut bilder när det börjar bli mer klart, fast vi bor här inne nu, det ska bli ett hörnskafferi på ena sidan och sen ska gubben mura hörnet till bakom spisen så det blir en liten hylla och så, sen är det lite färg och kakel om fattas och så ska det komma dit en sparklåda av samma klinkers som golvet.












Sen kommer det en bild på fondväggen från vardagsrummet.Bakom skymtar sovrummet.





Sen så får ni se våran fina garderob som vi hittade från fyndhörnet i IKEA som passade som handen i handsken i sovrummet. Det är längs hela den där väggen och till 73% rabatt, det var inte illa va?















Sen har vi en bild från Jonathans rum, med schackrutiga golvet och det blåa tapetet där stjärnorna lyser när det blir mörkt. Han har själv velat ha det så.

Här kan ni se orsaken till att varför jag varken har bloggat eller har scrappat på sista tiden. Dessutom har jag inte hunnit och öppna mailen på ett par veckor, så jag har ett par hundra oöppnade mail där med.

1 kommentar:

my world sa...

Mycket fint att titta på! Som vanligt! Hoppas ni ska trivas där nu då. Själv ska jag titta på lite annat boende, men jag vet inte hur jag ska göra för jag trivs så bra här! Ha det bra...